Glömda

Lyckades med bedriften att glömma kvar två gäster på vår rastplats mitt ute i ingenstans igår... Stackarna fick sitta där i över fyra timmar innan min kära kollega Mathilda kom å hämtade dem å körde dem tillbaka till hotellet... Underbar start på dagen... Hade Sina med mig igår me, en finsk kollega. Hon har fått erbjudande om att hyra en lägenhet i Lissabon under vintern, till ett väldigt bra pris. Hon var å tittade på den igår när vi var där. En jättefräsh trea så hittar vi jobb till vintern så är risken stor att vi stannar... Men jag säger som vanligt, "Den som lever får se"...

Pratade med syster idag me. Alltid lika kul att höra hennes röst. Saknar dig sweetie!

Nu ska jag kolla på när Portugal slår Sweichze (eller hur fan de nu stavas).
Pöss

Kommentarer
Postat av: Mamsing

Gosch Bella! Tur att man inte var med på den turen..... Dagarna springer iväg och snart kommer vi ner! Pussar & kramar

2008-06-15 @ 20:53:44
Postat av: elin

Haha det va inte dåligt att glömma två st. Det har inte jag gjort än peppar peppar haha hur e det annars?? Har du min finska kollega Anu där på besök o gäst jobbar. Hon e så söt hon. Kramar

Postat av: lilla syster

Det är alltid lika kul när du ringer!

Ska hälsa från Erikssons vi va på landet för någonhelg sedan och målade den lilla stugan. Den blev sååå fin nu kommer ingen sitta i stora huset längre!!



Hoppas du får en fin midsommar.

Jo, Stefan har blivit morbror i måndags!! Jag har blivit ...vad blir jag då?

Världens bästa barnvakt iallafall!



Älskar dig!

2008-06-18 @ 13:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback