Erbjudande

Har fått ett erbjudande och tackat nej. 8 veckor på Madeira gör ont att säga nej till, verkligen. Men det smärtar mer att tänka på att jag måste skiljas från alla där igen. Så det blev ett 'nej tack', men jag är riktigt glad över att de frågade iaf.

Annars flyter det mest på här nere. Intet nytt under solen.
Men jag trivs, absolut. Å jag har hittat en ny favoritstad i Lissabon. Ska dit imorgon för en tvådagars utflykt å sen tillbaka på lördag för en endagars. Imorgon har jag hela eftermiddagen och natten på egen hand vilket jag verkligen ser fram emot. Amadeu, min kära vän med öronen från Madeira, har lovat att hålla mig sällskap så det ska bli kul.

Jo, jag å Charlie var på IKEA i Lissabon i måndags å åt köttbullar!!! Sjukt underskattat när man e hemma men underbart gott när man e här =)


Kommentarer
Postat av: Mamsing

Tack så mycket för att jag får träffa dig i juli!!!
Saknar dig och längtar tills jag får ge dig en bamsekram. Puss puss

2008-06-05 @ 08:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback