Mamma har varit här!



Två fantastiska veckor!
Inte direkt mycket sömn men det var det värt.
Vi har haft massa skoj å i måndags fyllde "kärringen tant" =) Mams fyllde 50, haja hur gammal jag börjar blir då...
Vi har ätit gott, åkt bil, besökt Sand City (som ni kan se på bilderna) och mycket mer.
Tack för ett fantastiskt besök!

Annars har jag faktiskt inget spännanade att berätta. Om tre veckor är det dags att söka till vintern och beslutsångesten är det som upptar 99% av min tid just nu.

Om 4½ vecka kommer jag till sthlm å hälsar på!!!


Kommentarer
Postat av: fia

tillåt mej småle. vi VET alla hur gammal du är damen, tro mej. haha. stumpen då! hinner nog inte komma till sthlm, ska ta ledig för att ta mej ner till danmark den 22-24 aug. kanske, kanske om jag är ledig en helg. men det skulle vara kalas att se dej! vad är det som har hänt baby? puuss

2008-07-26 @ 16:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback