I Lissabon




Ligger på mitt hotellrum å tråkar. Ingen rolig busschaufför idag å Sina var tvungen att åka tillbaka till Albufeira efter lunch för hon hade endagsutflykten för finnarna. Så det blir en sväng ner till El Corte Ingles för lite shopping å kanske en bio men jag har ju datorn med mig idag så jag kan ju roa mig med att leka online ett tag (för en gångs skull) =)

26 dagar kvar till jag kommer hem =)


Carina: Vad är roligt då? Du kan passa på att önska nu för jag har fortfarande inte bestämt mig för vart jag ska söka... Två veckor har du på dig =) Vore askul om du å Mattias kom å hälsade på!


Kommentarer
Postat av: Carina

Thailand? Maldiverna? Låååååångt bort där det är väldigt varmt? Vet knappt vart Fritidsresor flyger ju... Bahamas? Boka en heldag med skitsnack och Sockenplan Thai när du kommer hem :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback