Pappas fodelsedag

Idag fyller pappa ar. Tack vare en forandring sa kan jag inte studda Krabi airport utan maste aka till Phuket med Tanja. Det betyder att jag far traffa pappa for han ar dar samtidigt! Sak bli kul att fa ge honom en fodelsedagskram iaf.

Igar var jag och Lis ivag pa elefantridning och kanottur. Hur coolt som helst!
Bilder kommer nar jag val fatt min dator. Varsta fina!

Hittat en grymt intressant och sjukligt snygg karl har nere. Dansk guide fran annat foretag. Mycket intressant ogongodis att jobba pa sa smaning om... Men just nu nojer jag mig med att titta. (Aven om Alice fran MT och Tanja ar av annan asikt) haha

Idag kommer aven Anna Mari!!!
Blir jui nget uppmotande pa flyplatsen och heller ingen middag for min del med henne eftersom att vi kommer att komma tillbaka sent fran Phuket. Men imorgon ska vi ses och det blir kul!
Imorgon aker aven uniformen pa och jag ska ha service och min forsta egna transfer!!! Scary men det blir kul.

Nu ska jag lagga mig och sola en stund innan det ar dags att forbreda sig for transferstuderande.

Kommentarer
Postat av: Mamsing

Lycka till med 1:a transfern. Vet att du kommer att lyckas kanonbra!
Puss & Kram

2008-01-27 @ 18:10:51
Postat av: mady

du & dina danskar..

2008-01-29 @ 21:40:52
Postat av: favvo kombo

hej darling.. ville bara berätta att jag saknar dig till 1000.. Hade behövt en vän som dig nu!! Tycker om dig.. jag hoppas att du har det bra, och de låter som att du har de skoj.. pusssis

2008-01-30 @ 23:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback