Besökstider

Två veckor av besök har nu gått. *puh* Det har varit helt fantastiskt att ha både Eliza, pappa, mamma å Kentha här men det tar på krafterna när man jobbar samtidigt, det gör det. Men jag skulle verkligen inte velat va utan!
Det har varit otroligt underbart!
Tack för att ni kom hit!

Nu är det inte ens två veckor till julafton å jag vet fortfarande inte vad jag ska köpa till vissa... Idéer någon???
Allt annat är dock klart (har dock inte hunnit få upp pepparkakshuset jag fick av pappa) och det är bara julskinkan jag verkligen saknar. Ska dock till IKEA på fredag, håller tummarna att de har =P

Fick ju även managerkursen *wiiiee* så om sex veckor kommer jag till sthockholmstaden. Kommer ju att plugga en hel del men en middag ska jag la hinna me med folk.

Nä, nu ska jag stänga här och springa hem å ta en dusch.

Puss!
Å glá tredje advent!

Kommentarer
Postat av: Mamsing

Tack för en härlig vecka! Kram Mamma & Kenth'a

2008-12-18 @ 14:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback