Manta Beach Club



Tre dagar i Lissabon varav en av kvällarna i Monte Gordo... Jag kan lova att jag var ett riktigt vrak när jag kom hem i lördags. Men... var ju hungrig så det blev att shoppa pizza i följa med Jeanette hem för lite mat och vin. Dealen var att vi skulle äta, gå ner till 42an för att dricka lite "te" och sen se hur vi kände för resten av kvällen. Det sprack ganska stenhårt iom att Jeanettes pojkvän Vasco dök upp dyngrak efter att ha festat på stranden hela natten och dagen (!). Så det blev ner till Nox för en drink. Mötte upp Roberto och sen begav vi oss alla fyra till Pedros nya bar i Manta Rota. När vi väl satt där så ansågs det att jag bara MÅSTE kolla in nya beach cluben en bit ner. Roberto åkte hem för att sova två timmar innan han började jobba å vi andra begav oss ner till Manta Beach Club. Väl där så lyckades Jeanette ordna så att vi fick varsitt VIP pass (för resten av säsongen =) ) å sen var det bara att gå in. Ett stort område med sjukt mycket folk å mitt på stranden. Techno å sånt e ju inte direkt min typ av musik men det var riktigt nice! Nästa gång ska jag inte sova ståendes dock utan ha sovit mig lite innan =)
Cyklade (!) hem vid 7 nångång å vinkade till de stackare som var påväg till jobbet... Mikket trevligt!

Kommentarer
Postat av: Mamsing

Jisses, var får du din ork ifrån??? Pussiruss

2008-08-05 @ 18:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback