Sista dagen!

Shit va konstigt det kanns. Sista dagen har. A nyarsafton oxa, herrgud sager jag bara!

I torsdags akte jag till Phuket och Kata for att krama pa Elin och co. Hade en sightseeingtur pa vagen dit (NEJ, jag korde inte vilse... Ok da, jag erkanner)
Hade det hur mysigt som helst. Han med en svang till Patong pa fredagmorgonen for att ata frukost med pappa sen bar det ivag tillbaka till Kata igen. Val tillbaka i Aonang igar insag jag att jag borjade bli sjuk. Mycket riktigt, imorse vaknade jag med hog feber. Men jag har fatt sa mycket piller av var kara lakare sa jag hade precis vad jag behovde, bara att knapra sa madda jag genast battre.
Hade transfer till flygplatsen nu pa kvallen. Har nagra jattefina bilder pa mig och pappa (som flog hem fran oss idag). Tyvarr far jag ju inte lagga upp dem men de finns att fa pa mail =)

Just det, nyarsafton idag eller Songkran som det heter pa Thai. Det ar helt otroligt hur varenda manniska i ett helt land pa samma dag forvandlas till fyra ar igen... Sjukt vattenkrig precis overallt a som gradde pa moset smorjer man inte varandra (och bilar a sant me) med puder. Vitt puder, rosa, gront... U name it!
Helt sinnes. Men vissa tyckte det var sjukt kul. En annan gick dar med isn uniform och gjorde allt for att undvika att bli attackerad ocg jag lyckades!

Imorgon aker jag hem. Letar fortfarande efter en sarskilld vaska som jag sett i Patong och inte kunnat glomma sa jag maste bara ha den men eftersom det ar nyar sa ar allt stangt... Vi far val se imorgon. Annars ska det bli sjukt skont att komma harifran och fa aka till Portugal!
Men innan det far jag krama pa mamma, syster a carina i sverige!

Ses snart folket!

Kommentarer
Postat av: Charmiga Carina

Ses på Arlanda :) Weeeeeeeeeeeeeee :D

Postat av: mady

wiie. snart bara någon timme bort

2008-04-15 @ 09:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback