Fy satan vilken väck helg!



Fy i helvete vad det festats igen =/
I fredags var vi hos Maria på förfest innan vi drog vidare till Martin på mer förfest. Efter mycket om å men så gick vi ner till Copa där det dansades till sista låten tystnat och vi insåg att det nästan var helt tomt i lokalen... hehe
Riktigt lyckad kväll!
Bortsett från att Francisco med all säkerhet inte lär prata med mig igen, det är synd som fan... Men träffade en riktigt het kille =P Inte ett ord engelska pratade han heller. Eller jo, han kunde nästan säga "Hello"...  Han var från Porto å var riktigt go. Kommer tillbaka hit om två veckor så det ser jag fram emot. Kanske ska försöka bättra på min (obefintliga) portugisiska till dess...

Så kom lördagen och återigen förfest hos Maria. Eller förfest å förfest... Jag, Maria å Fia satt å kollade på Grease och gäspade konstant. Ingen var på direkt partyhumör men jag så sugen på att gå till Copa iaf så till slut så gick vi dit med en full Madde och hennes pöjk.
Träffade Portokillen igen men tappade bort honom ganska fort för det var så sjukt mycket folk!
Jag å Fia drog till Chameleon en sväng me. Kul som fan eftersom jag inte varit där på evigheter men jag röstar fortfarande på Copa =)

På söndagen blev det pizza med Maria å Fia å senare mötte jag upp Portokillen å hans vän å shakeade lite på Chameleon innan de åkte hem till Porto och jag hem till mig för att sova mig pigg för att träffa pappa på måndagen =)

Kommentarer
Postat av: Carina

Fan vad jag saknar den där ön :) Skulle så sjuukt gärna hälsa på en sväng igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback