Torsk på Tallin, fast inte riktigt


Idag är en bra dag. IGÅR var en underbar dag/kväll/natt!
Så jävla torsk på portugrisen men vad annat kan man va när han e hetast på hela ön. Igår var han bara världens bästa. Inte mycket man kan göra eller säga med en fet bardisk imellan men blickar å små gester fick mig att inse att han inte var ett dugg arg på mig längre iaf. När jag sen skulle gå kände jag en försiktig hand på min axel. Tog tag i den för att se vem den tillhörde, redo att klappa till någon slemmig portugris, men där stod istället Han. Fick mig några väldigt fina ord och en gonattpuss. Vet inte, men trodde aldrig han skulle tilltala mig offentligt lixom, å så bara sådär... Finaste killen!
                                                      

Igår lös även solen på oss igen från en klarblå himmel. Det var länge sen nu så mycket uppskattat! Jag å Tessan låg på varsin balkong och pressade järnet =P
Sen åkte vi upp till Madeira Shopping och jag fick mig en liten shoppingdos. Shoppade kläder att ha på mig på fredag  (som jag självklart var tvungen att testa igår) då vi ska ha middag med jobbet på Brasserie å ett par råläckra stövlar!!!
Måste bara lära mig att gå i klackar igen, men sen jävlar =)

Idag blir det förhoppningsvis en tur till Casa Italia. Sen blir det sol sol sol eftersom himlen e lika blå idag!

Kommentarer
Postat av: Mamsing

Härligt att läsa att du mår sååå bra.
Kramisar

2007-10-15 @ 20:42:30
Postat av: MADIS

men BELLA! inte DEN bilden! jag ser lobotomerad ut! hahah

2007-10-19 @ 09:55:05
Postat av: Din Kombo

Han är ju sjukt HET!! Varför har jag aldrig träffat honom?

2007-10-19 @ 17:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback