Copakväll igen

 Ja, gårdagen blev middag på La Bamba med Madde, Maria, Mads och Aziz. Maria åt pasta med blämusslor... Men hon såg inte ut att tycka att de smakade direkt blä... =)
En väldigt trevlig middag. Efteråt blev det Copa som vanligt och lika vanligt är ju att jag inte kan slita min blick från mannen i baren med de stora, djupa, otroligt vacka bruna ögonen... Idag har vi mest tjafsat om hans utseende eftersom han inte tycker att han ser bra ut... Å han fattar inte att han får varenda tjej på ön att rodna... Men men, portugriser...
På Copa mötte vi upp Fia, Matilda, Martin och Jan och hade en underbart trevlig Copanatt =)


Å fröken Madde var minsann på vift imorse. Han hade hamnat på hotel Panoramico i Nazaré med en söt lite portugris men när hon dök upp på msn idag så hade hon minsann "knatat hem i solen i klackar å allt hela vägen från Nasaret"!
HaHaHa Madish, förstår om du var trött ikväll efter att ha gått hela vägen från Jerusalem du... På vatten å allt... =)

Francisco har varit mycket informativ idag. Fått veta en del om Lady´s Nighten i fredags som jag hade klarat mig utan. Vi har oxå haft en otroligt givande (inte) konversation om utseende... Att han inte bara kan fatta att han e en av de snyggaste karlarna på den här ön...

Kommentarer
Postat av: mady

hahaha. dyngjobbigt.

2007-10-22 @ 10:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback