Uppsägning inlämnad

Ja gott folk, då har jag kommit till den punkten att jag lämnat in min uppsägan och med det kommer jag då att lämna Timepiece och Madeira. Jag åker hem redan nästa fredag och det är med blandade känslor vill jag lova. En del har verkligen varit helvetet på jorden samtidigt som en del har varit det bästa som någonsin hänt mig. Jag kommer att sakna denna ö så sjukt mycket och även de som kommit mig nära här såklart!
Men beslutet är iaf taget och snart beger jag mig mot sthlm...

http://www.time55.com/sv/nedrakning/?y=2007&m=nov&d=16&h=11&mi=55&t=Dax-t55f-6f55r-t55hemg-5e55ng-1t2t5&yn=Isabelle&c=gr&mc=2

...för er som vill följa nedräkningen med mig. Länken har publicerats i denna blogg förr men nu när det närmar sig kom den igen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback