Tillbaka i Sverige

Skrivet 18/11/07 kl 10:42


Jaha, då var man hemma igen då. Eller hemma å hemma, det känns jättekonstigt att va här. Sjukligt kallt å massor med snö (ja Fia, du hade rätt i att jag va mycket dum som åkte hem nu).

Anne kom å hämtade mig på Arlanda i fredags. Åkte hem till henne och drack poncha, madeiravin och safari och pratade massor. Riktigt kul att träffa henne.

Igår var det så dags för den stora 30års festen. Kvällen började verkligen jättetrevligt men slutade ganska tidigt för mig. (Nu kommer ett erkännande till... Ja Fia, ni har verkligen lyckats "avstockholmisera" mig.) Ok att det förekommer skitsnack på Madeira men jösses va det snackades vitt å brett om alla på festen å shit va dryga människor kan va utan att ha en aning om det själva. (Var jag verkligen så hemsk för 9 månader sen?). Orkade inte lyssna så jag gick å la mig.

Nu är jag så tillbaka hemma i min lägenhet. Måste börja plocka upp lite flyttkartonger och försöka få det att bli lite beboligt igen. Ska träffa Carina snart å ha en heldag å bara prata, prata, prata och äta på Sockenplan ofc =)

Ser verkligen fram emot att träffa folk i veckan, det gör jag. Kommer att få internet senast imorgon me så då kan jag komma åt å få konversera med alla älsklingar på ön å få höra allt om helgen =P


Känns verkligen helt sjukt att jag inte ska åka tillbaka men visst känns det bra att jag åkt också. Men i sthlm kommer jag inte att stanna länge, redan när jag landade på Arlanda kändes det att jag inte hör hemma här och det intrycket blir bara starkare för varje timme. Vi får väl se vart jag tar vägen me, det löser sig. Först ska jag ha semester!


Kommentarer
Postat av: Fiffli

jag blir mkt stolt över att höra dej erkänna dessa saker. däremot blir jag inte lika stolt och glad när jag nu faktiskt insåg att du inte kommer tillbaka. det är som vanligt här. spöregnar dock mest hela tiden. vaknade i morse (läs eftermiddag) och upptäckte att jag hade en flod på golvet. javisst. fönstret hade stått öppet heeela natten.

madeira är en sjuk ö. om jag orkar kommer jag skriva en novell om helgen. hah.

hoppas du kan rulla åtminstone en snöboll åt mej och andas in fräsch luft. saknar dej här som skrutt och kom ihåg att slå rätt nummer om du ska ringa ;)

loads of love! puuuuss

2007-11-18 @ 20:30:32
Postat av: Carina

Tack för en kalasdag, det är så skönt att du är hemma :D

Postat av: tessan

Bella bella bella, som fia skrev, härligt att du börjar erkänna saker, inte likt dig dock =) hehehe.. Men som ajg skrev tidigare så är det härligt att se att du börjar bete dig som en skåning... =) miss you girl and love you...

2007-11-19 @ 14:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback