Skrivet 30/11/07 Barra Do Cunhau

Suttit å väntat på ngn IT-kille i en kvart nu för att han ska hjälpa mig att få en uppkoppling. Spännande att det står i beskrivningen av hotellet att det finns tillgång till trådlöst nätverk men att man ska få jaga runt i nästan en vecka för att komma åt det (tvivlar på att jag kommer få tillgång idag heller).

Maten e iaf väldigt god och jag börjar få lite färg. Bränt mig på ryggen dock så jag vågar inte vistas utanför parasoll på ett par dagar. Men färg e nice å utsikten ska jag verkligen inte klaga på heller. Tänker inte gnälla mycket mer i denna blogg, då blir man bara deppig, men Ving ska däremot få sig ett sjuhelvetes klagobrev!

I början på nästa vecka ska jag ta mig in till Pipa iaf å få en liten dos av civilisation, shopping och ett uttag av pengar. Finns en bankomat på en radie av ca 10 mil och den ligger i Pipa så det är lika bra att passa på när man e där.

Nu ska jag se om jag hittar den där internetkillen å sen ska jag sola mera =P

Kommentarer
Postat av: Mamsing

Jisses, ingen lyckad start på din efterlängtade semester.Hoppas du får det bättre under din andra vecka. Kramar från oss......

2007-12-02 @ 12:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback