Skrivet 28/11/07 Barra Do Cunhau

Ja vad ska man säga... 4 timmar sena ner, nästan 9 mil att åka från flygplatsen i en liten minibuss och ett hotellrum som är fullt av myror och kryp, ett hotell som inte alls överensstämmer med det som står i katalogen. Själva byn är hur liten som helst (fast på en sinnestor avlång yta för att innehålla så lite) och det finns INGENTING att göra. Inte en butik, finns inget ställe som säljer cigg, två restauranger i hela byn, det går typ inte att bada i havet för att det är för strömt och det finns typ inga möjligheter att ta ut cash om man inte åker till Pipa vilket kostar 300kr. Underbar början på semestern... Inte!

Har pratat med Vingguiden i Pipa men hon var inte direkt tillmötesgående heller så vi får väl se vad som händer. De närmaste två veckorna ska bli högst intressanta iaf.


Att ringa e svindyrt å det trådlösa nätverket e så svagt att det inte går att sitta uppkopplad heller. Å andra sidan så finns det ingen möjlighet att få tag i en adapter här så det går i vart fall inte att ladda batterierna på datorn... Just wonderful...

Denna isolation gör ju att jag inte kan få tag i José Roberto heller. Han hade ringt på min mobil igår men jag missade det och får nu inte tag på honom. Well well, nu ska jag fan se till att få sol iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback