Sista öturen

Fredagen blidde en lyckad kväll tillslut. Riktigt trevligt på Copa å innan dess var vi en sväng hos Jan.



Igår var det så dax för den sista öturen innan jag åker hem. Alla girlsen var med å iväg drog vi trötta men glada. Började med Pico de Areiro, där det äntligen var molnfritt!
Sen åkte vi vidare ner till Ribeiro Frio där jag och Tessan gick vår första levada! Man KAN inte ha varit på Madeira utan att ha gått en levada å särskillt inte om man varit här i mer än 8 månader, så vi tog oss i kragen å drog iväg... å hade riktigt mysigt! Även om vi blev sjukt svettiga av värmen och brist på kondition... =)

När vi var klara med levadan så satte vi oss å åt Picado, de andra hade ätit för länge sen eftersom de inte gick med oss. Så vi kom överens om att den andra bilen skulle åka så skulle vi andra köra ikapp. Dessvärre blev det ett sjukt missförstånd som gjorde att vi lyckades glömma kvar Madde å Linn!
Å inte upptäckte vi det förrän en hel timme senare och då av en slump.

Mycket hände och dagen var bra. Har så mycket känslor som svallar sjukligt i kroppen just nu bara. Kvällen avslutades såklart på Copacabana. Riktigt trevligt men igår kunde jag bara inte hålla tillbaka tårarna. Satt på VIP hyllan med Madde å grinade som fan. Kunde bara inte få stop på tårarana, å när jag väl lyckades så var det någon som sa något och jag började gråta igen. Trodde verkligen inte att det skulle bli så här jobbigt att åka härifrån!
Men det går väl över när jag varit hemma ett tag I guess...

Två arbetsdagar kvar och mindre än 5 dygn till jag lämnar ön..

Kommentarer
Postat av: mady

;(

2007-11-12 @ 20:37:52
Postat av: mady

är vi alltså sådär bleka? jezuz.

2007-11-16 @ 10:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback