Sista dagen på jobbet

Sitter på jobbet. Idag är min sista dag på kontoret. Känns helt sinnessjukt!
Har verkligen varit upp och ner här, värsta berg-och-dal-banan. Har verkligen längtat så länge efter den här dagen men idag känns det bara sinnesjukt. Jag vill inte lämna alla, vill inte åka hem!
Eller jo, visst vill jag hem självklart vill jag det men inte så länge. Vill tillbaka hit sen, jag vill faktiskt det. Kommer att ha ett stort hål i hjärtat när jag lämnar ön. Jag kommer sakna allt och en del människor så sjukt mycket!
Å hur ska jag klara av att leva i min lilla etta ensam igen när jag sedan den 2a maj haft världens bästaste kombo (trots att hon e skåning). Älskar dig som fan Tessan och kommer sakna dig som fan!

Fick ett jättefint kort på Tessan igår, värsta fina inramat och med ett brev på basidan. Det fotot ska få en hedersplats i Sverige och jag kommer att tänka på dig varje dag. Du är lätt det bästa som hänt mig här nere!

HejDå Timepiece!
Det svider i mitt hjärta men vi får gråta på FX i eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: skåningen

Tack gumman för ett fint inlägg! Du ska veta att jag kommer sakna dig sååå sjukt mkt. + att jag älskar dig... Kommer tänka på dig varje dag jag kommer hem efter jobbet, pga att det finns ingen bella där.. Och stackarns liten, den som flyttar in efter dig.. Kommer ej ha det lätt...jag vill att du ska veta att jag finns här för dig i vått och tort!! Love you stockholmare!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback