På väg

Skrivet 16/11/07 kl 20:02 på Heathrow


Jaha, då sitter man här då röksugen å jävlig. Självklart e flighten försenad också... Men men, på väg är jag iaf.


Vaknade imorse å sa hejdå till Tessan. Kändes så sjukt overkligt och ingen av oss kunde riktigt förstå att jag verkligen skulle åka. Självklart somnade jag om och vaknade inte förrän jag fick sms av henne 9.06!

Panik!!!

Hade ju inte packat klart å än mindre städat. Fick sätta en jävla fart å självklart var Carlos tidig också (för ovanlighetens skull när det kommer till portugiser). Iväg kom vi iaf. Förlåt Tessan för att jag knappt städade och inte diskade!!


Väl framme vid flygplatsen kom känslorna jag inte sett fram emot. Så smått började de smyga sig på medan jag checkade in. När jag väl passerat säkerhetskontrollen var det kört. Hela vägen till London storgrät jag, det gick bara inte att stoppa. Besättningen var så himla gulliga men det gjorde ju inte att jag grät mindre direkt. Fy i helvete vad jobbigt det var att lämna Madeira. Nu när jag skriver detta och tänker på Madeira så börjar tårarna rinna igen. Det jag sett fram emot ända sen i juli blev helt plötsligt så sjukligt jobbigt. Jag älskar den där jävla ön och många av människorna där så sjukt mycket. Att stiga av planet på Gatwick var heller inget nöje, satan vad kallt!

Å här har jag gnällt över nätterna på Madeira... Kära vänner nere på ön, njut av era 15gradiga nätter!


Kan skriva nästan hur länge som helst om hur jobbigt det här är men självklart finns det något positivt i det hela också, dessutom är jag på väg hem helt av egen fri vilja (vart fan jag nu fick den dumma idén ifrån...), men jag får snart träffa alla älsklingar där hemma!

Ser verkligen fram emot att träffa Anne (snart snart snart) å massa kul folk imorgon, Carina på söndag å familj å andra underbara nästa vecka. Ska försöka hinna göra min lägenhet lite mer bebolig igen me, innan jag drar till Brasseland om bara 10 dagar.


Min voip lär nog inte börja funka förrän efter jag kommit hem därifrån men msn, skype å mail finns ju så länge.


Nu ska jag fortsätta kolla på alla bilder från mina senaste 256 dagar, de jag tillbringat på en underbar ö, å hålla tummarna för att vi får åka nångång.

Kommentarer
Postat av: tessan

Du är saknad av mig!!!!! jag hoppas att allt är bra med dig... i miss you, helt tomt utan dig i lägenheten... älskar dig girl.. Som jag sa bella, du börjar bli som en skåning, och det är HÄRLIGT att de =)

2007-11-19 @ 14:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback