Middag hos fröken Clevesjö

image277
Igår var en riktig softardag. Låg kvar i sängen så länge jag bara kunde å lekte med datorn. Chattade massor med mina änglar på Madeira. Kan inte tala om nog många gånger hur mycket jag saknar å älskar er!
Önskar verkligen jag kunde festa med er på Copa ikväll å fira Matilda på hennes födelsedag. Grattis gumman!

Till slut var det bara att ta sig upp ur sängen å bege mig in till söder. Min fd kombo Anna och hennes sambo Johannes bjöd på middag. Underbart gott med hemlagad svensk mat =P Å underbart kul att träffa dem igen!
Två av de bästa människorna i den här stan, utan att tveka.

Kommentarer
Postat av: tessan

OCH du ska veta att du är saknad av oss alla... älskar dig gumms... sluta nu och duscha så jag kan berätta för dig på msn... innan sjuka tessan somnar... love

2007-11-23 @ 17:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback