Färdigpackad


Jaha, det gick ju fort att packa den lilla väskan. Sitter nu å väntar på att Carina ska komma om ca 1 timme å 45 minuter. Hade tänkt att spendera denna tid med att lägga över lite ny musik till mobilen men hur mycket jag än vrider och vänder på det lilla innehåll jag har i min lägenhet så hittar jag den inte =/ Börjar tro att jag kan ha glömt den på Madeira eller om den hamnat hos Anne, jävla skit... Hade ju behövt den nu lixom. Men men, snart e jag i Brasseland å där ska det softas å enbart softas. Kan klockan gå liite snabbare.... plz....


Kommentarer
Postat av: Konstapel Färm

Bella! Hur är det med dig? Nu är du påväg till Brasilien antar jag, du har det bra du. Bebe muito, descansa bem e diverte-te!! Duuu hur sjutton spelar man TP på Internet förresten? Haha är typ blockad på BLIP nu! Hur har du det där hemma? Idag har min pappa åkt hem, vi har haft det så trevligt så!
Vi saknar dig här nere! Men jag tror vi kan räkna dagarna tills vi får höra din fina dialekt igen.

Ta hand om dig i Brasil nu! Kramar från Emlan!

2007-11-26 @ 20:57:57
Postat av: Carina

Hoppas flygningen går bra nu darling :) Ha det toppen nu och leta efter rosa saker till mig :P

Fröken Färm : Kom hem och bli polis nu :D

Postat av: tessan

hej gumms... jag hoppas att du har det kanon i brasilien, jag ligger i vår lägenhet nu och är sjuk... skanar dig.... MEN DU FÅR HA DET SÅ SKOJ NU!! vila ut dig totalt... pusss

2007-11-28 @ 13:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback