Egoveckor närmar sig

image278

Snart sitter jag på ett plan på väg till Brasilien och Barra de Cunhau!
Har inte riktigt fattat att jag äntligen ska dit... Har inte packat ännu, inte förberett det jag ska inför intervjun som börjar 6 timmar efter det att jag landat i Sverige igen, har inte en aning om vem jag ska be om skjuts när jag kommer hem, inte fått mycket gjort med andra ord... Men allt löser sig, jag tänker inte stressa en minut till. Allt får gå som det går helt enkelt.
Har två veckor framför mig nu där jag bara ska rensa hjärnan å njuta av tillvaron så att jag e redo att ta tag i allt när jag kommer hem igen, men det är då och nu är nu... Å nu måste jag börja packa!

Hoppas på att få tillgång till linternet iaf någonting så att jag kan blogga iaf lite därifrån. Annars blir det en uppsats när jag kommer hem.
Ses om drygt två veckor alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback