Monte & Ny kombo



Nu blir det lite av mycket i detta inlägg. Å ja Fia, jag ska blogga oftare... Du som ändå är med om allt som hönder är den som gnäller... =)
Å ja Carina, jag uppdaterar ju nu... men du kommer ju hit snar tså jag kan ju inte avslöja allt hela tiden... ;-)
Shit va jag e bra på bortförklaringar =)

Anyway...
Förra tisdagen tog jag , ovan nämda Fia och Maria linbanan upp till Monte och vandrade runt i en trädgård och lekte turistas. Det var jättemysigt. Vädret hade kunnat vara bättre dock...
Det är från monte ni ser bilderna ovan. Det fann inte bara trädgår där utan oxå massa konstiga gubbar i sten och en massa ascoola stenar. Å madeiravin såklart=) Gott va Maria...?! ;-)

På torsdagen var vi ute å åt middag med jobbet. En riktigt trevlig kväll som slutade riktigt blött för somliga medan vissa andra sov så skönt...

Lördagen sen då spelade vi kubb (!) och sen hade vi grillfest. Eller vi å vi... Vi var hos Emelie, Fia och Pamira men 17 pers blev vi. En riktigt lyckad kväll!
På söndagen var det upp å sola som gällde. jobbar bra på brännan här men som ni alla vet så går det långt ifrån fort för mig att bli brun. Men sakta men säkert så... Men Anne, dig slår jag nog aldrig bejbi =)

I tisdags åkte Ingela äntligen från ön. Vi funkade verkligen inte ihop på slutet trots att vi va så tajta ibörjan. Eller just därför kanske... Vad vet jag. Skönt ä det iaf att ha fått en ny kombo. En galen skåning!
Ni kan se henne på bilderna från ösaffarit.
Å nu när Tessan flyttat in så har jag ett ännu bättre rum =) Bilder på det i nästa inlägg...

Har säkert misssat en del men nu måste jag sova.  Det är ju en dag imorgon oxå säger de...

Kommentarer
Postat av: Mamsing

Kubb igen? Är det ni eller portugiserna som förslår det?

2007-05-11 @ 13:46:53
Postat av: Isabelle

Mamma; den här gången var det jag, Fia, Tessan, Emelie och Maria som spelade =)

Postat av: Anonym

hehe, nej de smaka satan... kommer aldrig bli nån vin drickare av mig inte :p

2007-05-12 @ 00:09:26
Postat av: Carina

Nu är det inte lång tid kvar, händer mycket härhemma också. Ska bli så kul att se dig igen :)

2007-05-12 @ 17:03:56
URL: http://starina.blogg.se
Postat av: Tuttsi

Haha.. nä, du får nog bo i solen ett bra tag om du ska slå mig på den fronten =)... miss u as hell.
Love u.. pussar från mig å Sebbe...

2007-05-12 @ 17:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback