Nygaddad

Nygaddad

Nu är första etappen klar!
Första etappen av pina. De använder fan så mycket finare (och ondare!!!!) nålar här än hemma. Men nu är fågeln klar. På fredag ska jag få se första skissen på steg två. Vi räknar med fyra etapper totalt som mest för att få hela klar. Men det lär ta ett par veckor innan nästa etapp. Just nu vill jag bara dö! Eller snarare döda Nelson!
Nelson är vår underbara tattuerare. Världens snällaste egentligen.... Och väldigt duktig!

Helgen har löpt på utan större intriger faktiskt. Eller en del intriger var det och en hel del fylla, särskillt i fredags men inget nytt under solen. Just nu väntar vi mest på att vår kära inneboende ska flytta ut på lördag. Sen kan vi slappna av igen. Å på lördag är det åter dags för helgens höjdpunkt balkongfest =)
Det blidde ett uppehåll i helgen eftersom Sven-Tommys kompis var här ifrån Göteborg men på lördag är då åter dags igen. För övrigt är jag lika nerkärad som vanligt å han har fortfarande flickvän...

Imorgon aktiveras vårt telefonabonnemang oxå!
Det ska bli nice att få höra era röster igen. 

Kommentarer
Postat av: Tuttsi

Du e galen!!! Men fint blir det =).... Me love u!

2007-03-27 @ 17:02:23
Postat av: Carina

Fyyyy fan vad snygg den blev :)

Postat av: Carro

Guuuuuuuuud, vad vackra! Fåglarna alltså ;)
Hoppas allt är bra med dig! *kram*
Carro

2007-03-28 @ 00:47:56
URL: http://caro.bloggagratis.se
Postat av: Lilla Syster

fint!vadå etapper?Vad ska du göra?
Har jag missat något?

2007-03-28 @ 10:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback