Joaquims födelsedag

Igår var det Joaquims födelsedag. Joaquim är ägaren av ett litet ställe vi brukar sitta på. Vi hade det supertrevligt men för mycket rödvin för min del (och för en del av pojkarna). Vid midnatt bar det av i taxi till Chameleon. Jag, Jocke å Tessan hade värsta sköna taxiföraren. Det var musik å röj på högsta volym å Jocke å taxiföraren shakade på riktigt bra (hade varit ännu roligare om Jocke hade kommit ihåg taxifärden såhär dagen efter). På Chameleon var det bara vi till en början, men det gick ingen nöd på oss vill jag lova. Fan va vi röjde!
Å jag kan säga att halva kontoret kom ganska så precis klockan 8 imorse å vackra var vi inte nån av oss. Vi tackade vår lyckliga stjärna för att både Chefen, vår TL och Coach var hemma å va sjuka. Dessutom var det lugnt på telefon  å tur var väl det. De hade blivit långa köer annars...
Blev inte många timmars sömn men kul hade vi!
Efter jobbet idag blev det lite mat och vin på FX å nu har vi precis kommit hem. Ska sova en timme å sen ta en dusch. Efter det så kommer Emelie, Tessan, Fia, Theresa och Kajsa hit för att dricka vin innan vi möter upp killarna på Joaquims, såklart =)
Sen har Sven Tommy ett fullspäckat schema för kvällen med en hel del som ska hinnas med. Vad sägs om (efter J´s): San City för att sjunga karaoke
         Poncha by meter
         Chameleon
sen var det ngt ställe till innan efterfesten. Å sen är ju klockan säkert lördag och ljust å då vet vi ju alla att det är dags för balkongfest! =)
Ja jag säger då det!

Kommentarer
Postat av: Carina

Låter som att du har fullt upp :) Du missar en rolig fest härhemma dock haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback