Äntligen här!

Då har jag hunnit va här nere i fem hela dagar. Tiden går verkligen hur snabbt som helst.
Just nu sitter jag på jobbet och skriver, på måndag får vi bredbandet installerat i lägeneheten så då kommer jag blogga mer... Lovar!

Var ska jag börja då...?
Kan ju börja med lägeneheten.
Lägenheten är jättefin med stort, modernt kök (vi har ismaskin på framsidan av frysen!), vardagsrum med balkong. Vi har tre toaletter och två badkar m dusch. Mitt rum har en stor garderb och byrå med stor spegel, 160cm bred säng och stor balkong =)
Enda nackdelen med lägenheten är att den ligger ovanför en sjukt brant backe!
Mer om backarna kommer senare...
Bilder kommer.

Lägenheten delar jag med en tjej som heter Ingela. Hon är 27år från Karlskoga. Vi funkar grymt bra ihop. Nästa måndag får vi sällskap av en ny tjej som vi vet heter Sara.

Jobbet då...
Jobbet i sig är väl typ som det på 3 fast med sjukt många fler system och mer olika saker/områden att hålla reda på. men det blir nog bra så småningom.
Folket här e grymt kuliga och det verkar va en riktigt bra sammanhållning.

Nu är det hög tid att gå på lunch men i nästa vecka kommer det mer om denna vackra ö och allt som händer här.

Kommentarer
Postat av: Carina

Åhhh jag blev så glad när jag såg dig på min blogg igen =) Jag har så mycket att berätta. Miss you gumman. Kram kram

Postat av: Mamma

Härligt att allt gått så bra.Kul att du blev firad igår! Bamsekramar från mig & Kenth'a

2007-03-12 @ 15:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback