Äntligen bredband!

Idag när vi kom hem från jobbet, efter 2 timmar promenerande å letande efter en jävla mataffär som vi inte hittade, så hade de varit här å installerat bredband å tv. Helt underbart!
Nu väntar vi bara på att få IPtelefonin åsså.

Ska väl berätta om helgen då i stora drag...
Direkt efter jobbet i fredags så gick vi till en park i närheten å på vägen dit köpte vi såklart med oss öl. Alla utom lilla jag då som alltid ska sticka ut, jag satt där med mina smirnoff ice. Efter en del skvallrande å disskution om ett mycket roande par i närheten så åkte jag å Ingela bort till Forum som är ett lite större shoppingcenter för att köpa mobiler å mat. Sen åkte vi hem å gjorde oss i ordning för att sen hamna på förfest hos ett par galna tjejer från skåne. Behöver kanske inte lägga till galna eftersom 99% av de jag umgås med här nere är det =)
Efter mycket om och men så hamnade vi på Chamilion (tror jag det stavades) där vi dansade till typ 4. Sen hånglade jag med en snygg, men kort! (det du Anne ;-)), portugis innan vi åkte hem till oss på efterfest några stycken. Det slutade med att jag fick typ 2 timmar sömn innan ag höll på att slå ihjäl både Patrick å hans väckarklocka. Då var det bara upp, ta en dusch å väcka Ingela å Tobbe som hade haft en trevlig morgon. Så var det bara att knata ner till Marcus å Sven-Tommy å sätta igång igen.
Vi 8tiden åkte vi hem för att sätta på oss mer kläder å lite smink men Ingela däckade stenhårt så jag gick tillbaka ner till pojkarna för utgång. 
Hamnade på FX, vilket var himla trevligt. Inte lika hårt som fredagen... Men de lyckades bra iaf.
Efter att klockan slagit 00 så ställde sig alla upp å sjöng å så fick jag en sliskig blå drink men sparkles å hela kittet. Värsta söta!!!

Å när FX stängde skulle vi vidare, vi fem som va kvar. Hade själv försökt att smita hem länge men det var ju uteslutet "eftersom jag fyllde år" men tillslut lyckades jag smita därifrån... Då var solen påväg upp...


Vaknade morgon efter av att mamma ringde =)
(Hon å Kentha skickade värsta fina blommorna med bud till jobbet idag!!!!! Blev SÅ rörd)
Å sen kom Ingela hem efter morgonpromenad (hon hade ju fått sova hela natten) med värsta fina presenterna. Fick en lila vas å underlakan som passade den stora sängen jag har. Å choklad... Hon har lärt känna mig snabbt *S*

Nä, det här blev långt...
Dags att umgås lite å återgå till ost å vin

Något att tänka på till nästa inlägg;
"Den som luktar på lådan, behåller lådan."


Kommentarer
Postat av: Tuttsi

Haha...kort, ja det måste ju ha vart en jävla upplevelse för tjejen som inte dejtar nåt under 2m!!! *S*.. Men me love u a lot å du förtjänar alla presenter i Funchal =)... men ska fixa så vi ses i April.. då blir det mer supa, blåa drinkar å hela kittet... Love u!!!

2007-03-12 @ 22:11:27
Postat av: Carina

Låter som du haft en toppen helg =) Ska bli roligt att höra din röst igen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback