Porto Santo å sånt

Snacka om skön relaxhelg!
Att få leka med tårna i sanden var något jag längtat efter även fast det inte var lika uppskattat att få öronen och håret fullt.. Men ändå... *njuter av tanken*
Förra helgen var jag å Fia alltså på Porto Santo, riktigt skönt att komma bort från Madeira och få ligga på en sandstrand som omväxling.



I helgen som så hyrde jag, Madde, Maria och hennes pappa en bil och begav oss ut runt ön. Nytt för den här gången var vulkangrottorna i São Vicente, riktigt läckert att se och att få lära sig mer om Madeiras natur.



121 dagar till jag kommer hem nu. Längtar som fan, saknar vissa av er sjukligt mycket!
Men snart (ja man kan väl få önska iaf) så är jag hemma igen och då ska vi äta på KohPangan å Helenes krog. Leka karaoke på Jägaren, dricka billig sprit på Kellys. Shaka som fan på Golden. Äta och skvallra p åSockenplan Thai å en massa annat kul!
Men det första jag ska göra när jag kommer hem är att fira min bejbis stora dag =) Måste ju va me när hon blir tant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback