*Pust*

Vilken jävla vecka!
Först blir jag mordhotad av ett riktigt stört sinnesjuk människa. Polisanmälan å hela skiten. Fast han e ganska så komisk också (man måste ju se ett ljus nånstans) trots att det blivit några sömnlösa dygn med väldigt taskigt humör.
Å sen kommer nästa ashole. En väldigt fin kille som bara får värsta frispelet å gör en helomvändning. Men ok N, tack för den här tiden. Eller något!
Ska inte släppa en karlfan in på livet på jävligt länge!
De e fan sinnesjuka allijävlahop!

Å jobbet sen... Visst, folket på plan 6 e jättegoa å jag gillar dem verkligen men arbetet i sig... Jag kräks!
Funderar på lite andra vinklar å så men vi får se vad som händer å vad livet har i beredskap. Måste iaf tjäna mer pengar om jag ska komma iväg i vinter, det är ju en sak som e säker.

Är det någon som är nyfiken på vad som händer på plan 6, där jag jobbar, läs å begrunda på
http://kundservicebloggen.blogspot.com

Kommentarer
Postat av: Carina

Ja du, karlar... Tror de är likadana allihopa... Något genetiskt fel.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback