Pirrfan!

Varför ska jag ha så lätt att bli förälskad för??? Svårt så in i helvete att bli kär men förälskad... Å nu har det såklart hänt igen. Har trånat efter fanskapet flera år men aldrig gjort något å aldrig trott att jag skulle kunna va av intresse för honom. Men nu har vi messat en massa å pratat i en del i telefon, imorse la vi inte på förrän vid 8... Han e verkligen kalasgo å jag e lika patetisk som vanligt. Men men, vi får la se om det fortsätter så, framför allt då vi har fröken L som lär göra allt för att stå emellan.
Men det är bara att ligga lågt å se vad som händer, hur lätt det nu e när jag e som jag e...
Med det inte sagt att herr A är bortglömd. Han är fortfarande det läckraste kundservice skådat å skulle verkligen inte ha något emot att lära känna honom.
Well well, det är en dag imorgon oxå

Kommentarer
Postat av: Carina

Skit i henne, hon är bara en fet kossa! Jag vet vad du menar för jag är likadan som du haha

Postat av: Anna

Men gumman! Herr A är INTE het. Vi har ju talat om det här du och jag. Vill du ha honom så är inte det ens något problem! Om jag får ditt nummer så skickar jag det till honom. Eller så kan du få hans nummer. Jag kommer förbi jobbet på måndag så får du hans nummer. Men bara så du vet så är han verkligen inget alls att ha. Han är inte ens snygg. Kom igen nu! Pusssss

2007-01-20 @ 11:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback