Skrivet 05/12/07 Barra Do Cunhau


Igår var jag i Pipa. Helt underbart med ett avbrott ifrån den lata vardag man har här. Shoppade lite julklappar och såg fram emot en god middag. Hade siktat in mig på en restaurang som såg mysig ut och väl där så mötte jag Anki, Lollo, Niklas och Maria från hotellet som också var i Pipa så jag gjorde dem sällskap. Dessvärre var middagen allt annat än utsökt och jag har hela natten legat i sjuka magkramper. Hela dagen idag har spenderats i hängmattan så långt från solen som möjligt och tyckt synd om min mage, som fortfarande värker men inte i närheten av hur den betedde sig inatt. Nu är det säkert bara träningsvärk =)

Ikväll ska vi ner till byn allihop och äta grillat som tydligen ska va supergott. Lite mys att vi alla håller ihop och funkar så bra som vi gör. Sjukt att jag e hemma igen om bara en vecka. Då är det dags att ta tag i mitt liv igen... Å inte en aning om vart jag ska ta vägen om jag inte får jobbet jag så högt önskar... Men det löser sig, det gör det alltid. 


Har precis kommit hem från middagen. Sjukt gott!

Picanha kan inte misslyckas =) å jag har ätit mig sjukt mätt. Magen skriker fortfarande men är ändå ok. Himla trevligt gäng, verkligen. Ikväll fick vi även tillskott av en herre vid namn Ulf. En kille som letar hus och åker runt och funderar på vart han vill bo. Han har precis gått i pension, 39 år gammal... Kanske ska man satsa där å bli lite lyxhustru... HeHe eller inte... Imorgon ska jag ut å äta med Gaspar. Han ska ta mig till något mysigt ställe i grannbyn där han bor. Ska bli mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback