Händer

Har idag konstaterat att jag har väldigt små händer. Någon som söker en partner med stora händer så skulle jag tipsa om att ragga på en dealer. Shit va stora händer man måste ha för att hålla i de där spelmarkerna *puh* Men intervjun va kul. En massa prov och tester. Mest matte å det var ju ett par år sen jag räknade på det viset, men det gick bra.
Hade ju intervju igår me. Kändes inte lika bra. Grillades som satan!
Får svar i nästa vecka från båda ställena så det är bara att hålla tummarna och njuta av en fullspäckad helg. Lilla julafton hos mamma (innan syster med sambo rymmer till NY), fira Tessans 25års dag och glöggparty hos Anna... Ska bli gött som satan!

Maria e på g till Sverige me. Hoppas verkligen på att få träffa hesten innan julen kommer på allvar. Saknar Madeira fortfarande men det känns faktiskt bättre att vara hemma nu så vi får väl se hur länge jag stannar.

Kommentarer
Postat av: Fiut

Dåligt med egokort gumman, jag vill se ditt glada ansikte mer! PUSS

2007-12-14 @ 17:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback