Nedräkning

Nu har nedräkningen börjat på allvar. Här kan ni följa den: http://www.time55.com/sv/nedrakning/?y=2007&m=nov&d=16&h=11&mi=55&t=Dax-t55f-6f55r-t55hemg-5e55ng-1t2t5&yn=Isabelle&c=gr&mc=2

Nu är det mindre än tre månader kvar till jag är hemma!
Saknar er alla så sjukt mycket. Men snart kommer mamma å Kentha så får jag mysa lite med dem å få ett break i denna sjukliga tristess. (nedräkningen tills jag får krama på dem hittar du här: http://www.time55.com/sv/nedrakning/?y=2007&m=sep&d=11&h=17&mi=30&t=D-5e55-t55f-5e55r-t55jag-t55tr-4e55ffa-t55mamma-1t2t5&yn=Isabelle&c=re&mc=5 )
Önskedrömmen vore att få fler besök innan jag åker. Dels för att det vore kul att få ha visat hur jag levt under de drygt åtta månader jag ändå blir borta och dels för att jag då får uppleva glädjen av att få umgås med folk jag valt själv och som jag älskar så oerhört.

Men om ca 88 dagar, 20 timmar och 38 minuter så lyfter jag från denna ö å då är jag påväg hem till underbara sthlm igen.

Kommentarer
Postat av: Carina

Och gudarna ska veta att jag räknar ner med dig!Hello Sockenplans Thai och terapisöndagar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback