Tre igen

Jaha, då var vi tre i lägenheten igen. Riktigt trevligt med lite mer sällskap. Berättade ju om Magnus i ett tidigare inlägg så jag tänker inte tjata. =)

Å min andra stackars sambo sitter just nu hos läkaren. Hon har ju varit sjuk i typ tre veckor nu så det är hög tid att bli frisk igen. Saknar ju min pigga, glada sambo!

I övrigt så vet jag att ni är många som läser denna blogg men hallå!!! Lite kommentarer skulle pigga upp =)
Vill ju veta att ni lever oxå  ju...

Nä, nu ska jag dra med stackars Magnus upp till Hiper Sa i regnet så att vi får ngn mat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du gumman, fick ju en kur med medicin. Så snart e glada å pigga sambon tillbaka så vi kan göra Madeira osäkert igen ;o)
Puss påre

2007-04-10 @ 23:16:46
Postat av: Carina

Jag skriver ju alltid ju :)

Postat av: Isabelle

Carina: Ja du ja =) Du e så duktig så!

2007-04-11 @ 23:50:37
URL: http://bella82.blogg.se
Postat av: Carina

I know haha

2007-04-12 @ 23:28:22
URL: http://starina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback