Serra De Água

Ikväll åkte jag med Emelie, hennes pojkvän Miguel och hans kompis till Serra De Água för att dricka poncha. Poncha är Mediera nationaldryck och var sjukligt gott! Men starkt!
Vi hade riktigt trevligt och Miguels kompis var, om möjligt, snyggare än när jag såg honom på Chameleon i lördags...
Värsta gentlemannen å lånade mig sin jacka så at jag inte frös. Å andra sidan klagade han över hur varm han var hela tiden... Fast han hade ju inte behövt låna mig jackan för det... Well well...
Efter vi druckit poncha åkte vi till Cabo Girão utanför Minadouro för att titta på utsikten. Det ska tydligen vara europas näst största (högsta, brantaste whatever) stup. Hur jävla vackert som helst!!!!!
Jag ska dit igen och då åker kameran med så att ni får se. Skulle kunna stå där i dagar och bara njuta av den enormt vackra utsikten...
Men Miguels vän, Ruben säger Fia nu på msn att han hette =), sa att det finns en ännu vackrare plats på ön. Svårt att tro det men han lovade att han ska visa den någon kväll. Det ser jag verkligen fram emot, av flera anledningar :-)

I övrigt har det varit lugnt å skönt. Kim och Tobbe har flyttat ner till en lägenhet vid Marina Shopping, vid jobbet, så där har vi varit en del. Olle, turisten, sov ju här i lördags. Vi hade kuddkrig å massa skoj. Gillade honom som fan förutom att han vaknade 9.30 å studsade upp med dåligt samvete för att han sovit så länge (turister!) å skulle genast ut å klättra i bergen. Å dåren trodde att han skulle få med mig! HaHaHa
I måndags låg jag å Fia vid hennes pool å solade. ST kom med öl sen å gjorde oss sällskap. Badade för första gången i år, det var kallt!
Men skönt, för det var riktigt varmt å brännande i solen...

Nä, nu måste jag sova. Ska ju jobba imorgon...
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Mysigt du verkar ha det! :D

Postat av: Mamsing

Vilken underbar kväll:-

2007-04-13 @ 13:27:29
Postat av: Melissa

Den utsikten vill jag se..miss you pözzz
Ps på tal om komentarer...ler du e urusel på o svara på mess o mail smile men men du har fullt upp...

2007-04-13 @ 15:34:22
Postat av: Janne & Ulla

Hej Gumman!
Gud va du verkar ha det härligt därnere!
Jättetrevlig läsning!
Kör hårt, men ta det lugnt!
Kram M&M

2007-04-18 @ 17:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback