Regn Regn Regn

Jaha då var det påskafton och vi hade så himla många olika planer på vad vi skulle kunna göra för att komma bort lite från Funchal å se lite av ön, men nej nej det var dumt av oss. Såklart så har det spöregnat hela dagen!
Så det har blivit en lugn dag idag. Träffade Emelie, Fia, Tessan å Theresa för lunch i Lidobacken på PizzaPasta vid 14 å sen gick vi hem till Emelie å Fia å kollade på en sjukt dålig film. Nu e jag hemma å Ingela har pracis kommit hem. Hon stannade hos Kim inatt och har varit på äventyr hela dagen. Nu väntar jag på att hon ska bli klar så att vi kan åka över till Theresa å umgås innan vi möter upp pojkarna för påskparty. Ikväll öppnar de upp mella Madjinal (eller hur det nu stavas), Jam och Vespas så det blir tydligen en stor fest.
I övrigt har helgen varit riktigt lugn å mysig för en gång skull. Inte en enda utekväll ännu denna helg...

Nu måste jag sparka lite på min kära sambo så att vi kommer iväg... =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Trist med en massa regn.Hoppas kvällen blev lyckad.

2007-04-09 @ 14:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback