Ösaffari



Shit va vi han med mycket igår!
Det började med att Emelie och Fia hade hyrt bil. Å så sjulle jag och tessan ev iväg med Roberto eller så skulle vi åka med tjejerna. Å sen skulle Amelie med åsså å så ville Maria följa med. Sex brudar i en bil kändes mycket och dessutom ville tre av oss gå levada (jag var ju inte direkt inräknad i levadagänget som ni kanske förstår.) =)
Så jag, Tessan och Maria hyrde oss en egen bil och drog helt planlöst iväg.
Vi han med att kolla beachen i Calheta, Dricka Pé De Cabra i någon bar i bergen ovanför Paúl do mar, äta den godaste Bolo do caco med vitlök jag smakat, hos en tant vid vägkanten i bergen. Vi njöt av vattnet och atmosfären i Porto Moniz, åt lunch på djungeresturangen, njöt av utsikten från Cabo girão, besöka Nunnornas dal, storhandla i Funchal, äta supergod espetada och dricka sjukt star poncha i Camara de lobos.
Vi han oxå med ett besök i Chamorra, hemma hos Tessans pojkvän Roberto. Han bjöd på vin och det var riktigt kul att se Marias grimaser bakom hans rygg när hon drack, eftersom hon verkligen inte gillar vin =)
Det roligaste var nog ändå när vi var på väg till Roberto. Tessan skulle visa vart Miguel (Emelies pojkvän) bor. Så vi svängde ner för någon backe, fick syn på Rubens bil och sen såg vi Miguel på en liten bar. Tessan skulle då vända för att vi skulle säga hej men det var lättare sagt än gjort!
Det gick inte att vända på den smala vägen så det var bara att köra nerför. En ordentligt skrapat sidobackspegel blev resultatet... OjOjOj... ;-)

Mycket han vi med och slut är jag fortfarande!
Men fan va kul vi hade tjejer ! =)
Å nästa gång vi drar så följer Carina med för då är hon här å hälsar på =)=)=)

Kommentarer
Postat av: Carina

Japp och tänk vad som kan hända då :) Jag är ju galen om någon haha

Postat av: Carina

Hur vore det med en uppdatering? :P

2007-05-10 @ 19:56:50
URL: http://starina.blogg.se
Postat av: kadde

Va häftiga bar stolar och fin utsikt ;)

2007-05-13 @ 12:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback