Carina kommer hit!

image28

I söndags fick jag ett oerhört trevligt samtal... Carina som höll på att boka resa hit!
Så nu kommer hon =)
Kvällen den 31 maj och stannar till den 9 juni. Jobbar bara fredag, måndag och tisdag den tiden hon är här så vi ha massa tid tillsammans. Ska bli så sjukt jävla kul att få ner henne hit!

Carina: hoppas du har en stor resväska! Har inte direkt fått några allmosor hemifrån så svenskt smågodis, smaksatt mörk choklad, kaviar å sånt åker med dig vettu ;-)
Kläder å sånt kan du ju shoppa här =)

Kommentarer
Postat av: Jan George

heej gumman..

vad kul o se att du mår bra däriborta och har kul =)

jag var i tallinn förra helgen.. det var en jätte fin stad.. köpte hur mkt sprit som helst haha =)) paartyy..

har fortf inte börjat nåt nytt jobb..

vi hörs..

puss

Postat av: Carina

Jag ser tjock ut på den där bilden haha. Lägg ut en till bild haha. Puss gumman, ska bli jättekul att komma ner :)

2007-04-19 @ 00:38:08
URL: http://starina.blogg.se
Postat av: Carina

Och självklart ska jag handla med mig en massa bra grejer ner :) Du kan lita på mig you know :)

2007-04-19 @ 00:39:39
URL: http://starina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback