Bowling å jobbnytt

I går åkte jag, Emelie, Miguel och Ruben iväg för att bowla. Det var portugisernas första gång så det såg vi alla fram emot. Båda två hade värsta nybörjarturen och det enda jag fick ut av det var brutna naglar. Ja tro inte att det gick bra i själva bowlingen heller... Nänä, sista i båda spelen. Även om Ruben var söt å försökte peppa mig när han hela tiden sa "That's good", även om han ljög som en blådåre. =)
Efter bowlingen så åkte vi hem. Ruben hade sin bil vid mig så det blev att vi stod å pratade ute hur länge som helst. När jag efter ett par timmar frös som en gris så gick båda upp till mig för att kolla på bilder. Det slutade med att han sov här å att vi kramades hela natten. Han e så sjukt go den karln.
Å imorse åkte vi väg till ett jättemysigt café för att äta frukost. För ni vet, svensk frukost är läskig... =)

Idag fick vi oxå ett tråkigt besked på jobbet. Ingela ska åka hem!
Hon slutade idag med omedelbar verkan men jag har inte pratat med henne sen dess. Hon har inte varit hema sen jag kom hem. Ingen vet hur länge hon stannar på ön, men det visar sig. Tycker iaf det är tråkigt att hon åker hem.

Kommentarer
Postat av: Mamsing

Du ligger då inte på latsidan!Aktivitetslistan verkar vara lång. Kul! Och kärleken blomstrar. Helt underbart! Må så gott...

2007-04-27 @ 11:15:56
Postat av: Carina

Bowla... Det måste vi göra när jag kommer ner också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback