Första dagen

Så var min första dag på Kino förbi. Var lagom nervös på vägen dit men så fort jag gick av tunnelbanan så kände jag bara en längtan efter att komma fram... =)
Arbetsdagen var ganska så lugn men vi hade kalastrevligt. Pappa och Ann dök upp en stund innan jag slutade för dagen. De bor ju bara fem minuter promenad från butiken. Kanske får man nu se dem lite oftare...?!
Kul att träffa dem iaf =)
En sak jag absolut inte tror att jag lär vänja mig vid är de där förbannade stövlarna. Måste ju jobba i högklackat, om än inte extremt höga klackar så likförbannat klackar... Det tar ca tre minuter att gå från tunnelbanan till butiken men motsatt håll tog drygt tio minuter när jag skulle hem. Mina fötter skriker fortfarande ONT!!!
Men men, det är bara att vänja sig. Jag tror att jag kommer trivas kalas på Kino!

Kommentarer
Postat av: rico

Kan du inte byta till connexdojjor på väg hem då?? VAVA??

2006-05-18 @ 04:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback