Vacker

Hittade en dikt idag. Den är på rim, vilket jag brukar ha väldigt svårt för. Men den var så vacker och stämde så otroligt bra in på hur jag känner för en viss karljävel... =) (Saknar dig som fan vet du...)
Här är den iaf:


En kram är ingen fara
Bara två kroppar som möts
Ja, så tänkte jag
När jag i din famn inneslöts

Min kropp minns
Likaså min hjärna minns
Att smälta ihop med dig
Är det skönaste som finns

Nu kanske jag överdriver mycket
Men det är väl ok
Du är så go och söt
Kan inte få nog av dig

Vi skulle ju inte ses mer
Var det inte så
Men är man lika bra som vi
Hur svårt är det inte då

Vet att du inte tror mig
Om jag säger att du är söt
Då vill jag bara ge dig
En puss
Innerlig och blöt

Nu slutar jag med detta
Å jag hoppas du förstår
Att när jag är med dig
Jag väldigt bra mår



Kommentarer
Postat av: rico

Rim är bra
trallala

2006-03-30 @ 12:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback