Underbar vårdag

Äntligen känns det som att våren iaf är påväg. Har varit i stan med Jannice och njutit av vårvädret Jag bara älskar våren. Blir ruskigt emotionell när det är vår. Allt jag känner blir så påtagligt. Är jag det minsta nedstämd så blir jag riktigt ledsen. Är jag det minsta glad så går jag omkring å råflinar. Blir jag intresserad av någon så känner jag mig tokkär (vilket jag gör just nu). Osv...
Jag blir som en ny människa, långt ifrån den vinterdeppresiva människa jag varit det senaste halvåret. Jag verkligen älskar våren och sommaren. Jag skulle ge nästan vad som helst för att få ha vår eller sommar runt mig året runt, men samtidigt så vill jag ju inte lämna mina nära å kära helt. Att ha det som mormor å morfar eller mamma å Kentha skulle va perfekt. Men men, just nu njuter jag bar av att värmen äntligen är påväg!
Underbara värme, välkommen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback