Party Party

Satan va kul vi hade igår!
Det var alldeles för länge sen jag partade ordentligt i den här stan. Hade nästa glömt hur kul det va att sminka sig, fixa håret å sånt ordentligt för att sen röja med två ascoola brudar. Mycket imponerad av Fia, guldtjej! Å så min bejbi såklart =)
Hade det inte varit för min arbetsmoral (som faktiskt finns där ibland) så hade kvällen inte slutat när den gjorde och definitivt inte där den gjorde heller...
Det här måste vi göra om tjejer, snart!
Känner att jag är på g igen =)
Har inte tappat varken stinget eller charmen ännu ;-)

Just nu mår jag visserligen som jag förtjänar och min whiskyröst imorse var långt ifrån söt men det är det verkligen värt.
Det enda jag verkligen saknar nu är någon att krama på...

Kommentarer
Postat av: Tuttsi

Det va kanon igår!! Å jag tyckte att vi 3 funkade kanon ihop... vi måste göra om det, snart!!! Å du, jag klagar inte på hur kvällen slutade för min del ;-)...
Puss på sig!

2006-04-02 @ 16:16:47
Postat av: RIIIIIIIIIIIIIIICO

HURRU!! Menar du att du sa "gomidda gomidda... " med whiskeyröst? Å arton tourette till TLC... jag måste trycka P... ?? Fan att man missar sånt alltså...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback