Ordjakten

Idag var jag å Anne med i Ordjakten på Tv4. Vi mötte två tjejer från Ekerö som inte var så allerta...
Först mötte de varandra å sen mötte jag å Anne varandra. Vad Anne sysslade med, det frågar vi oss fortfarande... =) Men hon blev totalt utklassad av lilla mig! Fast vad gjorde det när vi ändå skulle dela på pengarna om någon av oss vann. Så jag gick då vidare till semifinal där jag fick möte en av ekerötöserna. Likaså där blev det utklassning från min sida =)
Bella vidare till final och där började det bra, men sen fick jag totalblackout. Jag lovar att jag aldrig kommer att glömma bort ordet kontra(signal) så länge jag lever och nästa gång jag har det så har jag lovat Anne att jag ska säga att jag har Kartongsignal på radion. Ordet som jag inte kom på har du nog listat ut var just kontra och jag tyckte att det skulle va kartong *suck*
Men jag klarade mig med 4 sekunder kvar och med 6000 kr i hand så stannade jag såklart. Fick titta på ordet på nästa nivå för kul skull och tror du inte ordfan skulle va Kartong där!!! Bittert!
Men men, jag vann iaf =) =)
Kul dag!

Nu är det bara att vänta ett år igen innan jag får va med igen. Vem vågar utmana mig då??? =)

Kommentarer
Postat av: Starina

Du har inte en chans mot mig hehe

Postat av: Tuttsi

Men jag var snygg i 3min på TV iaf.. =)

2006-04-22 @ 10:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback