Cock O Lada

Cock O LadaDu har säkert hört talas om en Piña Colada men har du någon gång druckit en Cock O Lada? Mycket kul kan man hitta på de där båtarana minsann och mycket kul kan man ha med en sån drink och en kamera! Eller hur Anne? =)
Kryssningsdags i onsdags. Riktigt roligt men allvarligt... Var det bara jag som inte såg skylten i våra pannor där det sod Idiotmagnet?? Jag har iaf lärt mig säga "Vadå" på Karlstaddialekt, det är ju altid något...
Nä, vi hade kul som fan! Vi fick en stackars bartender att fly =) Å det var sjukt nice att sova hela torsdagen. Iaf till muppstäderskan kom å tvingade upp oss för att hon skulle bädda rent. Kärringjävel, fattade hon inte att vi skulle krypa ner igen så fort hon stängt dörren... HaHa!
Gonatt =)


Kommentarer
Postat av: rico

....ser ju skitäckligt ut... vad är ni för människor?

2006-04-29 @ 10:46:53
Postat av: Starina

Du är fan inte frisk, det är härmed bevisat *asg*

Postat av: rille

så du har hittat min blogg =)
det var ju roligt
men du kommer ju in i min bloggera då jag inte bloggar
och det är ju lite trist
men det kommer mera
jag samlar material...

2006-05-01 @ 02:31:02
URL: http://blogg.passagen.se/rsaruhn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback