Väntan snart över

Det här med att vänta barn har verkligen fått en ny innebörd för mig. OMG vad det är tråkigt att bara vänta på att ungen ska bestämma sig för att komma ut!
Nu är det ju dock så att just min unge bestämt sig för att han inte vill ut så idag har vi väntat klart å ska se till att tvinga ut honom. Självklart är det fullt på SÖS så först kl 15 trodde de att de kunde ha plats för oss. På ett sätt är det dock trevligt då jag hinner vila lite till och Arikson hinner jobba klart hela sitt pass men samtidigt... hur mycket vila får jag med vetskapen att jag senare idag ska utsätta mig för sjuklig smärta, nålar å hela fanskapet... Kanske skulle tänkt på det för drygt 9 månader sen dock...

Well well, sista väntan är här. Senast söndag får vi äntligen träffa vår ögonsten!

Kommentarer
Postat av: Marika

Tänker på dig idag gumman, love u!

2011-09-09 @ 13:03:46
Postat av: Matilda

Lycka till vännen! När det gör som ondast, kom i håg att det är värt det 10 gånger om :) mina tankar finns hos er i dag & Glöm inte att fort som faan lägga upp en bild <3

2011-09-09 @ 13:33:23
Postat av: Morfar ”nybliven”

Grattis älsklingen!

Men nu måste vi gamlingar jobba lite, hör av dig när du orkar...

2011-09-12 @ 03:02:10
Postat av: Linda

Hoppas du har det fantastiskt just nu med nya familjen! Kom fort upp med bild å blogg:-D

Postat av: Linda

Hoppas du har det fantastiskt just nu med nya familjen! Kom fort upp med bild å blogg:-D

2011-09-18 @ 11:44:01
URL: http://lindasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback