UnderBARA BARN

I söndags var jag å Carina på UnderBARA BARN-mässan. De 1000 första besökarna skulle få en nice goodiebag så jag övertalade Carina om att det vore bra att vara där redan 9.30, en halvtimme innan öppning. Hon var skeptiskt till att det skulle behövas men gick med på det iaf. När söndagen så kom sov jag lite för gott och vaknade först av att Carina ringde och var ute på mässan. Hon lyckades således få en goodiebag och jag, trots att jag stressade som en gnu, var en av de första som INTE fick någon. Men men...

Vi lämnade våra små hemma med sina fäder och det är något jag är väldigt glad över. Det räckte gott å väl med de barnskrik som redan var där å i den trängseln var det skönt att få gå runt i lugn å ro. Shoppade ingenting men insirerades och fick med mig en hel del goodiebags hem, trots att jag missade den på morgonen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback