Flyter på

Livet i Sverige flyter på. Jobbar mest och försöker fortafarande att anpassa oss till livet här.

Jag blir bara större och större. Så här såg jag ut för två veckor sen:



och större blir det...

Trodde dock att han ville ut tidigare i veckan då jag hade sinnesjuka förvärkar å febersvättningar i nästan två dygn, men med vila i mängder är det över och han är kvar där han ska.

Igår tog vi en fika i gamla stan med Frida och Leandro. Sen begav vi oss ut till Brostugan för en omgång minigolf. Sjukt kul! Saken blev ju inte sämre av att jag vann heller :-)

Men som sagt, livet flyter mest på och vi väntar på att Ari ska få ett jobb å att vi ska få en bebis.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad härligt att det flyter! Hur trivs du med jobbet? Vad är det du jobbar med nu?. För mig flyter det också som det ska. Jag har jobbat 3 veckor nu som receptionist på en revisionbyrå och trivs jättebra. Det är ett vikariat, men jag får jobba med precis det jag vill så det kan inte bli bättre just nu. Jag är så avundsjuk på din mage...tänk...en bebis snart...så fantastiskt! Jag längtar verkligen efter att få ta hand om en liten familj nu. Men en sak i taget..no stress :) Min kärlek och jag träffas ofta och det är upp och ner i vår relation, men jag hoppas det blir stabilt igen så småningom. Det gäller att ha tålamod! Skriv gärna några rader i ett mail om du har tid och lust. När är det dags att den lille tittar ut? Jag följer din blogg här med spänning! Varm kram från Malin i Malmö.

2011-06-19 @ 22:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback