Orka...

Är så trött på kulturskillnader!
Vet ju att det är något jag får stå ut med eftersom jag valt att leva med en karl från en annan kultur men ibland måste man bara få gnälla lite. Bara en sån sak som att man kan tjafsa i en kvart om vilket finger en jävla förlovningsring ska sitta på... Finns annat att bry sig mer om lixom.
Att va så långt ifrån varandra som vi är just nu tar verkligen på krafterna och små saker kan bli onödigt stora. Bara att försöka hålla huvudet så kallt jag kan och tänka att drygt tre veckor kommer gå och rätt vad det är så är jag i hans armar igen. Där tänker jag stanna och aldrig aldrig vara borta så här länge igen.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas att du haft en fin dag! =)

Postat av: Lilla syster

HAHAHA!!! Vet inte med er andra men jag känner en i min familj som är rätt så envis iallafall!



Läs din egen blogg hjärtat och försök att hoppa över dessa små gnabb! ;)



Lov you! Puss

2010-09-22 @ 22:19:36
Postat av: Isabelle

Syster; nu förstår jag inte riktigt vad du menar =/



Men klart är iaf att ringen sitter kvar på det finger som för mig är rätt =)



Lov u 2! Pöss

2010-09-23 @ 00:49:40
URL: http://bella82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback