Telefondag

Skypar med PrideSussie - såå kul!
Å har haft ett långt långt samtal med Carina idag me - fabulöst!
Vet att det inte är officiellt ännu men massa massa grattis till Carina!!!!!!!
Har även hunnit med ett kvalitetsskype med Marika - miss you som fan!

Har varit på tur idag me. Shoppat det sista jag behöver innan jag åker och så åkte jag till Pego do Inferno i Tavira. Ett helt fantastiskt vattenfall. Hur mysigt som helst. Hade jag haft min kärlek här så hade vi nog varit där massor men en så romantisk plats fick mig mest att känna en otroligt stark längtan. Jag är dock oerhört glad över att äntligen åkt dit. Har hört så mycket om det men under mina två somrar här aldrig sett det själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback