Hemma igen

Hemma igen. Ja det är så det kändes igår när jag landade, som att komma hem. Nu är jag i mitt rätta element och tillsammans med min kärlek.
Första jag mötte när jag kom ut genom tullen (efter att ha "fastnat" där. Polisen ville bara prata lite, inte kolla bagaget) var Otelindo som sa att Arikson skickat honom för att hämta mig. Han var tydligen kvar i Santa Maria och stupfull. Gissa om jag blev irriterad... Men när vi kom ut från byggnade stod ju Arikson runt hörnet å flinade som fan. Tack för den lixom =)

Hem till nya bostaden, en liten bungalow på ett av våra hotell. Var hur trött som helst men vi var båda hungriga å vad passar inte bättre då än en hambugare på Pinto Burger.. Vi tog en promenad in till Santa Maria och då kännde jag att jag ville gå förbi Calema för att se om det var någon jag känner som var ute å det var det. Värsta pusskalaset å jag bara svävade på moln över att vara tillbaka. Skulle dock bara säga hej å sen gå igen men innan jag han ut så hade jag en drink i handen. Så det var bara att va social en stund vilket iof sig var väldigt trevligt men satan va trött jag var. En snabb hamburgare blev det och sen hem för att sova drygt fem timmar innan vi båda skulle iväg till jobbet.

Nu sitter jag så på kontoret och myser. GulleFrida kom förbi för att hålla mig sällskap och prata en stund. Mycket som lär hända de kommande veckorna men sen så ska det väl plana ut å läggas på plats tror jag.

Kommentarer
Postat av: Janne & Ulla

Hej Bellami! Va mysigt det var att hinna se dig nägra minuter innan du reste igen! Brun och fräsch och utvilad!!!!???? Hur bär du dig åt?

Vi är glada för att du är på plats igen och att du verkar trivas där.Vi hoppas att du skall få en härlig tid på Cap Verde med Din favoritkock och stora kärlek. Puss & Kram!

M&M

Postat av: Lilla syster

Du anar inte vem som bor granne med mig!!! Det är Leif!!!!!! Våran rektor från Trollboda :) Hur sjukt är inte det! Han hälsade så mycket!!!



Imorgon är det redovisning på examensarbetet! två år å nu ska man prövas på riktigt! Fasen vad jag är duktig ;)



Kul att du är framme! Hoppas att jag kan komma å hälsa på er i vår kanske!



Ledsen att jag va så tråkig när du va hemma :(



Puss å Kram

2010-10-20 @ 20:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback